31.01.2024
Ako postupovať v prípade výpadku elektrickej energie na odbernom mieste?
Cieľom tejto informačnej kampane je ponúknuť verejnosti užitočné rady a odporúčania pre riešenie praktických situácií.
Výpadok elektrickej energie je možné nahlásiť prostredníctvom poruchovej telefonickej linky 0800 123 332 alebo elektronicky cez web stránku www.vypadokelektriny.sk, kde získate aj informácie o plánovaných odstávkach.
Hlásenie cez poruchovú telefonickú linku je časovo náročnejšie. Telefonická linka je prioritne obsluhovaná umelou inteligenciou a pri nevyriešení problému umelou inteligenciou operátorom.
Hlásenie cez webovú stránku www.vypadokelektriny.sk je jednoduchšie a rýchlejšie. Podmienkou k nahláseniu výpadku je mať k dispozícii smartfón a mobilné dáta/mobilný internet.
Upozornenie! Ak pri nahlásení nedodržíte postup VSD, a.s., môže vám byť udelená sankcia za neoprávnený výjazd.
Kompletný návod, ako správne postupovať, nájdete v letáku, ktorý spracovala a oficiálne vydala Východoslovenská distribučná, a.s. Môžete si ho vytlačiť a umiestniť na viditeľné miesto v domácnosti, aby ste v prípade potreby vedeli rýchlo reagovať.